Saturday, July 07, 2007

受傷


我一直以為放棄的那個人才會受傷,原來被放棄的那個人也會受傷﹗


因為沒有辦法擁有,結果我自動放棄,以為這是對自己最好的決定,也是對他最好的方式。那一次,我嚴重受傷。同一時間,我以為他是最平安無事的。


結果,今晚,我終于知道原來當時他也受傷害了。


今晚,在拒絕與一位絕對沒有結果的朋友再進一步的發展,他也拒絕和我繼續當朋友,我一直不明白也不能接受。我有點生氣,但是傷心更多。


當年我無法體會的心痛,今晚全都出現了。

3 comments:

ky_sky said...

陈百强的《等》里头有句歌词,“莫道你在选择人,人亦能选择你,公平亦无半点偏心……”
现在的心痛,总好过勉强所带来的心碎。

Anonymous said...

The photo u choose to post together with this blog...

[a powerful wave hit on a hard rock...kind of cold night, and yet a hope behind it, what is to say no matter how hard the rock is, it will be break down part some day]

Anonymous said...

wa, u think too much !!

I just think the pic express my feeling, then i put it on.

Friend, don't complicated a simple thing,OK?

This world already too complicated.

Pls live as simple as you can !

yaya

About Me

無法自拔的文字魔力.上了癮的音樂迷幻.一時痛快的影像空間